Εκδηλώσεις
Σεμινάρια

25/08/2016 - 30/08/2016

1ο Θερινό Εργαστηριακό Σχολείο: Ποιοτικές Μέθοδοι στην Εφαρμοσμένη Κοινωνική Έρευνα και την Ψυχική Υγεία

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Αγαπητοί και αγαπητές, Το Εργαστήριο Κοινωνικής και Πολιτισμικής Ψηφιακής Τεκμηρίωσης του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου σας προσκαλεί στο 1ο Θερινό Εργαστηριακό Σχολείο: Ποιοτικές Μέθοδοι στην Εφαρμοσμένη Κοινωνική Έρευνα και την Ψυχική Υγεία, που θα υλοποιηθεί το χρονικό διάστημα 25-30 Αυγούστου 2016 με υποστήριξη του Ιδρύματος Αβέρωφ-Τοσίτσα στο Μέτσοβο. Το σκεπτικό και οι στόχοι του θερινού είναι:

α) η εποπτεία του πεδίου των «ποιοτικών μεθόδων» και του ερευνητικού σχεδιασμού στην εφαρμοσμένη κοινωνική έρευνα,

γ) η εκπαίδευση στη βιογραφική συνέντευξη, τις εστιασμένες ομάδες και την κοινωνική έρευνα στην κοινότητα,

δ) η τεχνική εφαρμογή ταξινόμησης και κωδικοποίησης των ποιοτικών δεδομένων της έρευνας με έμφαση τη θεματική ανάλυση και την ανάλυση λόγου,

ε) η ευαισθητοποίηση και εμπέδωση πρακτικών τήρησης κανόνων δεοντολογίας στην κοινωνική και κλινική έρευνα, και

στ) η κατανόηση του χαρακτήρα της κοινωνικής πραγματικότητας εξετάζοντας ζητήματα επιστημολογίας, διαλεκτικής μεθοδολογίας και αναστοχασμού.

Ευελπιστούμε το Θερινό Εργαστηριακό Σχολείο να δημιουργήσει ένα ζωντανό δίαυλο επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ φοιτητών, κοινωνικών ερευνητών-/τριών, επαγγελματιών ψυχικής υγείας και κοινωνικής φροντίδας, κοινωνικών ακτιβιστών.

Ειλικρινώς Αναστασία Ζήση, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Κοινωνιολογίας, Πανεπιστημίου Αιγαίου Επιστημονική Υπεύθυνη Εργαστηρίου Κοινωνικής και Πολιτισμικής Ψηφιακής Τεκμηρίωσης Σωτήρης Χτούρης, Καθηγητής Τμήματος Κοινωνιολογίας, Πανεπιστημίου Αιγαίου Διευθυντής

Εργαστήριο Κοινωνικής και Πολιτισμικής Ψηφιακής Τεκμηρίωσης Πληροφορίες: https://laqualap2016.pns.aegean.gr/el/laqualap2016-home

Αίτηση: https://laqualap2016.pns.aegean.gr/el/appform

Επικοινωνία: Στρατής Μπουλμπούλης, Γραμματεία Κοινωνιολογίας, 22510 36 525 Αναστασία Ζήση, Επιστημονική Υπεύθυνη, 22510-36 516, 6932715278

Κατηγορία: Σεμινάρια